חב''ד כל הלב לכל אחד
תרומה | לימוד יומי | חנות | בתי חב"ד | צור קשר
זמנים נוספים שקיעה: 19:14 זריחה: 6:05 י"א בניסן התשפ"ד, 19/4/24
חפש במדור זה
אפשרויות מתקדמות
הודעות אחרונות בפורום

שאלות אחרונות לרב

(אתר האינטרנט של צעירי אגודת חב"ד - המרכז (ע"ר

דף הבית > חדשות
"לוטו ל"ג" - הגימיק החדש של התהלוכה בירושלים

כל שנה והגימיק שלה, הירושלמים לא מפסיקים להפתיע, והשנה גימיק יחודי ומקורי לוטו ל"ג כרטיס גירוד המשלב שעשוע ומשחק נושא פרסים למשתתפי התהלוכה הגדולה בעולם. מארגני התהלוכה מסרו כי שהשנה בהיותה "שנת הקהל" הוחלט לצאת במסע פרסום חסר תקדים שיבטיח השתתפות מקסימאלי של ילדי תשב"ר, תחת הכותרת "כל הילדים רוצים לזכות" יופצו למעלה משלושים אלף פרוספקטים צבעוניים ומרהיבים בתיבות הדואר של השכונות החרדיות ברחבי ירושלים

מאת: שרון גושן
ו' באייר התשס"ט 23:00 (30/04/09)
כל שנה והגימיק שלה, הירושלמים לא מפסיקים להפתיע, והשנה גימיק יחודי ומקורי לוטו ל"ג כרטיס גירוד המשלב שעשוע ומשחק נושא פרסים למשתתפי התהלוכה הגדולה בעולם.

זו כבר מסורת של למעלה מעשרים שנה, תהלוכת ל"ג בעומר בירושלים הצלחה שאין לה מתחרים. התהלוכה הגדולה בעולם של צעירי אגודת חב"ד באה"ק בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, שמסתיימת בכינוס ענק רב רושם בבירת תהלוכות ל"ג בעומר בעיה"ק ירושלים, מצליחה לאחד יותר מעשרת אלפים ילדים, מכל החוגים ומכל תלמודי התורה השונים.

בראש מטה הארגון עומד הרב נפתלי רוט מנהל "מרכז חינוכי חסידותי" וכל מי שצופה במערך ההכנות לא יכול שלא להתפעל מהארגון המופתי ומהשקעה הרבה והמסורה של כל צוות המטה למלא את השליחות הגדולה של הרבי להצלחת התהלוכה.

מארגני התהלוכה מסרו כי שהשנה בהיותה "שנת הקהל" הוחלט לצאת במסע פרסום חסר תקדים שיבטיח השתתפות מקסימאלי של ילדי תשב"ר, תחת הכותרת "כל הילדים רוצים לזכות" יופצו למעלה משלושים אלף פרוספקטים צבעוניים ומרהיבים בתיבות הדואר של השכונות החרדיות ברחבי ירושלים, זאת בנוסף למודעות ענק בכל שכונות העיר תיאום עם מנהלי מוסדות החינוך בירושלים והפצת חומר בבתי הכנסת ובמקומות המרכזיים.
 


 

תנאי שימוש ניהול מפה אודותינו כל הזכויות שמורות (תשס''ב 2002) צעירי אגודת חב''ד - המרכז (ע''ר)