חב''ד כל הלב לכל אחד
תרומה | לימוד יומי | חנות | בתי חב"ד | צור קשר
זמנים נוספים שקיעה: 19:14 זריחה: 6:06 י"א בניסן התשפ"ד, 19/4/24
חפש במדור זה
אפשרויות מתקדמות
הודעות אחרונות בפורום

שאלות אחרונות לרב

(אתר האינטרנט של צעירי אגודת חב"ד - המרכז (ע"ר

דף הבית > חדשות
ועידת מחנכי חב"ד: "להפוך את הבעיה לאתגר"

בעוד כחודש תיפתח ועידת המחנכים השנתית ה–18 של צעירי אגודת חב"ד. 300 מורים ומנהלי מוסדות חינוך צפויים להשתתף בוועידה. צוות היגוי מיוחד המורכב מאנשי חינוך בראשות הרב נפתלי רוט, מנהל המרכז חינוכי חסידותי של צעירי אגודת חב"ד ומארגן הועידה, שוקד זה מספר חודשים על הכנת תכנית מעניינת ומגוונת. הוועידה תעמוד השנה בזיהוי הקשיים העוברים על תלמידים בת"ת ובישיבה, והדרכה מעשית כיצד לספק ענין ואתגר לכל תלמיד על פי רמתו, אופיו וכישוריו/

מאת: שרון גושן
י"ד בתמוז התשס"ז 23:45 (30/06/07)
בעוד כחודש תיפתח ועידת המחנכים השנתית ה–18 של צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב ויטלו בה חלק מאות מורים ומנהלי מוסדות חינוך מהארץ ומכל רחבי תבל. הועידה תערך במהלך חודש אב במלון ניר עציון שלמרגלות הכרמל הסמוך לחיפה.

צוות היגוי מיוחד המורכב מאנשי חינוך בראשות הרב נפתלי הכהן רוט מנהל המרכז חינוכי חסידותי של צעירי אגודת חב"ד ומארגן הועידה, שוקד זה מספר חודשים על הכנת תכנית מעניינת ומגוונת. הוועידה תעמוד השנה בזיהוי הקשיים העוברים על תלמידים בת"ת ובישיבה, והדרכה מעשית כיצד לספק ענין ואתגר לכל תלמיד על פי רמתו, אופיו וכישוריו.

הרב נפתלי רוט מנהל הועידה מוסר כי הועידה עצמה תתפרס על שלושה ימים, ויוצגו בפני המחנכים רעיונות מהפכניים שמטרתם עידוד המחנכים לדבקות נעלה ביעוד החינוכי ומסירות לתלמידים, ולדרך חינוכית המעוררת לחסידישקייט, להצטיינות לחריצות וליצירתיות. נמסר, כי הולכת ונרקמת תכנית מגוונת לוועידה שתכלול סדרת הרצאות וסדנאות מרתקות. בהרצאות השונות יקחו חלק רבנים, אנשי חינוך מומחים בעלי שם במקצועם.

תכנית מפורטת תשלח בימים אלו לציבור המנהלים, הרמי"ם והמחנכים. לפרטים והרשמה: מרכז חינוכי חסידותי רח' אלקנה 7 ירושלים. טלפון: 02-500770 פקס: 02-5387475

המרכז החינוכי חסידותי - 19 שנות עשייה
 
המרכז החינוכי חסידותי נוסד ופועל מטעם צעירי אגודת חב"ד בישראל. בין פעולותיו הבולטות: הוצאה לאור של השבועון החסידי לילדי ישראל "תורתך שעשועי", מבחן פומבי עולמי על ספר המצוות לרמב"ם, בו משתתפים ילדי תלמודי התורה מכל העדות והחוגים, וכן פעולות עונתיות לילדי התת"ים ולצוותים החינוכיים של מוסדות החינוך. בין פעולות המרכז החינוכי גם התהלוכה והכינוס לילדי תלמודי-התורה הנערך מדי שנה בירושלים, ב"ככר השבת" בהשתתפות עשרת אלפים ילדים וכן קייטנת "נתיב הגאולה" הנערכת בירושלים לילדים התת"ים.

לפני 19 שנה, החל המרכז, לקיים בימי חופשת 'בין הזמנים' – חופשת הקיץ של מוסדות החינוך החרדיים – את הוועידה השנתית למאות מורים בבתי הספר ותלמודי התורה, מגידי-שיעורים ו'משפיעים' בישיבות וכן מנהלים ואנשי הצוות החינוכי של מוסדות החינוך החב"דיים. ארגון הוועידה נמשך חודשים ארוכים, כדי להקנות לבאיה תכנית מגוונת ועשירה. רכז הוועידה, ר' אברהם פרלשטיין, מוסר כי כל אחד מבאי הוועידה יצוייד בתיק אישי עשיר שיכלול חומר חינוכי מגוון.


 

תנאי שימוש ניהול מפה אודותינו כל הזכויות שמורות (תשס''ב 2002) צעירי אגודת חב''ד - המרכז (ע''ר)