חב''ד כל הלב לכל אחד
תרומה | לימוד יומי | חנות | בתי חב"ד | צור קשר
זמנים נוספים שקיעה: 19:12 זריחה: 6:10 ח' בניסן התשפ"ד, 16/4/24
חפש במדור זה
אפשרויות מתקדמות
הודעות אחרונות בפורום

שאלות אחרונות לרב

(אתר האינטרנט של צעירי אגודת חב"ד - המרכז (ע"ר

דף הבית > חדשות
גם אנחנו היינו בקלפיות

"לא משנה מה תבחר, בדוכן חב"ד בוחרים במעשים טובים" - אלו המילים שזעקו מהכרזות הבולטות. וכך ניתן היה לראות מחזה מלבב: מצביעי 'יש עתיד', 'ליכוד', 'המחנה הציוני' ו'כולנו' מניחים תפילין זה לצד זה, ונזכרים שלמרות חילוקי הדעות האידיאולוגיים - כולנו יהודים.

כ"ז באדר התשע"ה (18/03/15) 

חב"ד היא תנועה א-פוליטית, ובכל זאת, אמש (ג') הראתה נוכחות מוגברת בקלפיות ברחבי הארץ. המוני פעילים מתנועת חב"ד ניצלו את היום החופשי מהעבודה כדי להצטייד בדוכני הסברה ולתפוס עמדות בסמוך לקלפיות. לא, הם לא שידלו את הבאים לתמוך במועמד כזה או אחר, אלא לבחור במעשים טובים - להניח תפילין ולהצטייד בערכות של נרות שבת קודש.

"לא משנה מה תבחר, בדוכן חב"ד בוחרים במעשים טובים" - אלו המילים שזעקו מהכרזות הבולטות. וכך ניתן היה לראות מחזה מלבב: מצביעי 'יש עתיד', 'ליכוד', 'המחנה הציוני' ו'כולנו' מניחים תפילין זה לצד זה, ונזכרים שלמרות חילוקי הדעות האידיאולוגיים - כולנו יהודים.

"ההיענות הייתה פשוט מפתיעה", אמר  יו"ר צעירי חב"ד, הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב. "הבוחרים גילו אהדה רבה ליוזמה הברוכה שהופעלה בכל רחבי הארץ, ונחלה הצלחה מדהימה". על ניהול מטה יום הבחירות היה מופקד הרב חיים אוחיון מצעירי חב"ד. 

 

 


 

תנאי שימוש ניהול מפה אודותינו כל הזכויות שמורות (תשס''ב 2002) צעירי אגודת חב''ד - המרכז (ע''ר)