חב''ד כל הלב לכל אחד
תרומה | לימוד יומי | חנות | בתי חב"ד | צור קשר
זמנים נוספים שקיעה: 19:14 זריחה: 6:06 י"א בניסן התשפ"ד, 19/4/24
חפש במדור זה
אפשרויות מתקדמות
הודעות אחרונות בפורום

שאלות אחרונות לרב

(אתר האינטרנט של צעירי אגודת חב"ד - המרכז (ע"ר

דף הבית > חדשות
שליחי חב"ד ביום עיון: מזרזים את הגאולה

שאמש (שני) הקדישו עשרות 'שלוחים' מזמנם כדי להשתתף ביום עיון מיוחד, שעסק בנושא שאולי אקוטי יותר מכולם - הגאולה המיוחלת. בבית צעירי חב"ד התקיים יום עיון לשלוחים בנושא הגאולה והמשיח, במהלכו נהנו ממפגש עיוני ומרתק עם מיטב המרצים בנושא: "איך תעביר לקהל שלך את טעם הגאולה, שבתוך חגי תשרי?"

צילומים: col
י"ד באלול התשע"ד (09/09/14) 

השנה החדשה כבר בפתח וידיהם של שלוחי חב"ד בארץ עמוסות עבודה: החגים מספקים להם שפע של עבודה. הם ערוכים לפתוח את בתי הכנסת הפתוחים כדי לקלוט את המתפללים הרבים, מציעים מגוון פעילויות לקראת החגים לכל הגילאים ואם לא דיי בכך - שנת השמיטה בפתח, וגם היא מרובה במשימות.

אלא שאמש (שני) הקדישו עשרות 'שלוחים' מזמנם כדי להשתתף ביום עיון מיוחד, שעסק בנושא שאולי אקוטי יותר מכולם - הגאולה המיוחלת. בבית צעירי חב"ד התקיים יום עיון לשלוחים בנושא הגאולה והמשיח, במהלכו נהנו ממפגש עיוני ומרתק עם מיטב המרצים בנושא: "איך תעביר לקהל שלך את טעם הגאולה, שבתוך חגי תשרי?".

הרב יקותיאל גרין הרצה בנושא "חבילות חג לנצרכים, פדיון כפרות, תרומות ועליות - הצדקה כהכנה לגאולה, וה'משפיע' הרב שניאור-זלמן גופין הרצה על משנת החסידות בנושא הגאולה וראש-השנה. הרב לב לייבמן נשא דברים בעניין "לטעום ממנגינות בית המקדש, בראש השנה ויום הכיפורים בליווי נגינה". לסיום, נשא דברים הרב שמואל רסקין בעניין: "הצצה אל ימות המשיח, בהפטרת חג הסוכות".

השלוחים יצאו מיום העיון כשהם טעונים במידע רב אודות הגאולה הקרובה, ואותו יחלקו עם מקורביהם. "יום העיון סייע לנו להטמיע את ההזדהות עם ערכי הגאולה טוב יותר, וכתוצאה מכך ייקל עלינו לחלוק אותו עם אנשינו", אמר שליח מתל-אביב.


 

תנאי שימוש ניהול מפה אודותינו כל הזכויות שמורות (תשס''ב 2002) צעירי אגודת חב''ד - המרכז (ע''ר)