חב''ד כל הלב לכל אחד
תרומה | לימוד יומי | חנות | בתי חב"ד | צור קשר
זמנים נוספים שקיעה: 19:12 זריחה: 6:10 ח' בניסן התשפ"ד, 16/4/24
חפש במדור זה
אפשרויות מתקדמות
הודעות אחרונות בפורום

שאלות אחרונות לרב

(אתר האינטרנט של צעירי אגודת חב"ד - המרכז (ע"ר

דף הבית > חדשות
מי דואג למלא את החלל שלהן?

בימים אלו, צוות מהמחלקה של צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור עורך ביקורים לקראת חג הפסח בבתי משפחות נפגעי הטרור, ומעניק להם סטים של 'מצה שמורה' ויין לחג.

ח' באב התשע"ד (08/04/14) 

פסח, חירות, ליל-הסדר בחיק המשפחה, שמחה וצהלה. אך מה קורה בבתיהן של המשפחות השכולות? החלל שנותר, בדמות כיסא ריק בשולחן הסדר, משרה תוגה על החגיגיות.

בצעירי חב"ד עסוקים בימים אלו במבצע נרחב של ביקורי בית בבתיהם של מאות משפחות נפגעי טרור, אלמנות, יתומים, הורים שכולים ופצועי הפיגועים.

צוות מהמחלקה של צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור עורך ביקורים לקראת חג הפסח בבתי משפחות נפגעי הטרור, ומעניק להם סטים של 'מצה שמורה' ויין לחג. מנהל המחלקה, הרב מנחם קוטנר, מספר כי בנוסף, חולקו על-ידי צעירי-חב"ד, אלפי סלי מצרכי מזון ותלושי קנייה למשפחות וכי הבקשות לסיוע הגיעו מכל רחבי הארץ.

לצד פעילות זו מזמינים צעירי-חב"ד את המשפחות לחוג את ליל הסדר יחד עם צעירי-חב"ד באחד הסדרים הציבוריים שנערכו בבתי חב"ד בארץ.

אל המחלקה למען נפגעי הטרור זורמים כל העת תגובות שמחה מבני המשפחות. רבים מציינים לשבח את העקביות והקשר השוטף של צעירי-חב"ד עמם, בייחוד בערבי חג ומועד, תקופות בהם התמיכה המוראלית חיונית להם מאד. רבים מהם ציינו כי אנשי חב"ד הם היחידים שמבקרים אותם באופן קבוע ואינם שוכחים אותם. ביקורים מרגשים נערכו גם בבתי הרפואה ובבתי השיקום בהם עדיין מאושפזים נפגעי הטרור.

עובדות שיקום רבות ועוזרות סוציאליות, העובדות בתנאים קשים ובמגבלות החוק, מבקשות, לא פעם, סיוע למשפחות, מצעירי חב"ד. בצעירי-חב"ד יוזמים חלוקת סיוע חירום לעשרות משפחות. הסיוע כולל, רכישת ביגוד חדש שנשחת בפיגועים, סיוע בתשלומים שונים עד לקבלת תשלומי הביטוח הלאומי ועוד. לאחר בדיקת הצרכים השונים שוקדים בצעירי חב"ד על מציאת פתרונות לבעיות ארוכות טווח.

לתרומות לפעילות צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור לחצו כאן


 

תנאי שימוש ניהול מפה אודותינו כל הזכויות שמורות (תשס''ב 2002) צעירי אגודת חב''ד - המרכז (ע''ר)