חב''ד כל הלב לכל אחד
תרומה | לימוד יומי | חנות | בתי חב"ד | צור קשר
זמנים נוספים שקיעה: 19:14 זריחה: 6:05 י"ב בניסן התשפ"ד, 20/4/24
חפש במדור זה
אפשרויות מתקדמות
הודעות אחרונות בפורום

שאלות אחרונות לרב

(אתר האינטרנט של צעירי אגודת חב"ד - המרכז (ע"ר

מפגשים עם הרבי

אנשי ציבור מספרים על פגישותיהם ביחידות עם הרבי
מאמרים נוספים בנושא
שליטה מוחלטת בכל התורה
רשם דפים זוהרים בחיי העם
הקים עולה של תורה בכל פינות תבל
נדהמתי מרמת הידע שלו
עיניים חודרות עד שורשי הנשמה
דיון מדעי בחדר הרבי
מהבודדים הראויים לכינוי 'יחיד בדורו'
מפגשים עם הרבי

לא רק חסידים השכימו לפתחו של הרבי, אלא גם המוני יהודים, מכל חוג, עדה וזרם. אדמו"רים ורבנים, אנשי-רוח ואמנים, מדענים ואנשי עסקים וגם מדינאים ונבחרי ציבור - כולם התעניינו בהשקפת-עולמו של הרבי ובאו לקבל ברכה, עצה ועידוד.

רבים זכו להיוועד עם הרבי ביחידות. כולם יצאו מלאי התפעלות ממאור פניו, ממבט עיניו המלטף והחודר כאחד, מידיעותיו רחבות-ההיקף, מרכות לשונו ומנחרצות דעותיו, מיכולתו המופלאה להקשיב ומעירנותו המופלאה.

  • חברת-הכנסת לשעבר גאולה כהן תיארה את פגישתה עם הרבי: "כשנסגרה אחרי הדלת ואני נשארתי ביחידות עם הרבי, השעה הייתה חצות, שתים-עשרה בלילה, אבל הרבי התרומם לקבל את פני מאחורי שולחן כתיבה בחיוך של שתים-עשרה בצהרים. אני מתחילה אפוא להציג את עצמי. אלא שאין צורך. הוא יודע עלי יותר. הוא מספר לי לא רק מה עשיתי, אלא גם מה אני צריכה לדעתו לעשות. לא רק מה אני עושה בהווה, אלא מה לדעתו איני עושה. אמנם כבר סיפרו לי תלמידיו שהוא קורא עיתונים יום יום ומתעניין בישראל, ובכל זאת זה קצת מפחיד".
     
  • גד יעקובי, שגריר ישראל באו"ם ובעבר שר בממשלת ישראל, תיאר את פגישתו עם הרבי: "ראיתי לפני זקן שיבה, פנים מחייכות, עיניים כחולות. אדם הנראה לכאורה זקן, אבל עם סבר פנים צעיר, פתוח ורענן, למרות השעה המאוחרת. נראה כאדם שראשו בשמים, אך רגליו יציבות על הקרקע, עם מידע מאוד עדכני. הייתה לנו שיחה על בניין הארץ. קהילתו עושה כאן דברים נפלאים, קבוצה קונסטרוקטיבית מאוד, בונה - והוא מקור השראתם".
     
  • תא"ל רן פקר פגש את הרבי בשנת תשל"ה-1975, כשהיה מפקד בסיס חיל- האוויר תל-נוף. אחרי הפגישה כתב: "הייתה זו חוויה רוחנית מרשימה, שיכולה להשתוות אך ורק לחוויות הטיסה על אף-15 (כמובן בתחום אחר). היה מעניין להימצא זמן ניכר יחסית במחיצתה של אישיות נעלה ובהחלט יוצאת דופן, המקרינה מאורה וסוחפת אותך אחריה. בעיני רוחי הצטיירה לי תמונה שונה של הרבי מליובאוויטש, ולכן אולי התרשמתי עמוקות מבקיאותו בשטחים שונים ומגוונים (כולל חילוניים) ומלבביותו הטבעית והכנה".

 

   
תנאי שימוש ניהול מפה אודותינו כל הזכויות שמורות (תשס''ב 2002) צעירי אגודת חב''ד - המרכז (ע''ר)